divendres, 15 de novembre del 2013

Benvinguts

Hola a tothom, aquest és el meu nou bloc, un bloc on , tal i com el seu nom indica, hi aniré publicant entrades sobre diferents aficions que tinc (córrer, pedalar, llegir, cinema...) no sóc cap corredor de primera fila (més aviat del pilot cap enrere) , ni cap lletraferit que devora 5 llibres en una setmana (5 a l'any i amb prou feines) ni molt menys cap cinèfil habitual en tots els festivals (i menys ara amb lo car que és anar al cine ) o sia que aquest no intenta ser cap bloc de referència en cap dels temes que surtin , tan sols és un lloc on hi escric sobre el que faig, de bloc en tinc un altre una mica més especialitzat (cliqueu aquí) i fins no fa gaire col·laborava en un altre (és aquest) del qual n'estic especialment orgullós, però tinc ganes d'escriure sobre més coses i per això m'he decidit a fer-ne un de nou, res més, espero fer-vos passar una bona estona amb les meves històries.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada