dilluns, 26 de maig del 2014

Tornem-hi !!!

Ja tocava!!! feia un mes i mig que no em calçava les bambes (les vaig canviar per la btt) per anar a córrer i el dissabte passat va ser un bon dia per tornar-hi, amb el Pau, el David i el Xavi anàrem a fer una volta  feta mil vegades Can Robert- Canal de l’Abella- Montcau – La Mola – Can Robert.

 Primers metres, toca enfilar-se.


24 minuts després amb el Pau al capdamunt de la canal (això compte com a selfie ??)

 El David....diu que les pujades no son lo seu...


El Xavi....que som uns mamons i que ha de sortir més... 


Comença el tram més corredor...toca patir per no perdre aquest parell


 Però tampoc es pot córrer tot...

 El Montcau treu el cap

 Buffff !!!! com patirem a la tornada !!!

 Primeres rampes del Montcau...

 Entre l'un i l'altre em tenen ben fos...

El Pau encarant la rampa final

 ...i el David, que segueix dient que les pujades no són lo seu...

Fa massa vent com per deixar la càmera sobre una pedra...

 La Serra de l'Obach i Montserrat


 El David i el Xavi enfilant-se.

Toca fer el mico per la canal del mateix nom



 Toca tibar de braços


 Amuuuunt !!!!

 El Morral o Cova del Drac desde dalt

Ja gaire bé hi som

 Vinga, toca córrer un altre cop.

Fins dalt !!!

El Montcau desde La Mola

D'on venim i cap on anem


Feina feta, només queda baixar...



Al final amb més bones sensacions del que m’esperava, aguantant el tipus davant el David i el Pau , el Xavi tocat per un esguinç i falta d’entreno va a la seva, al final en 2h ho tenim fet, ara toca mantenir el ritme i tornar-hi més sovint.

1 comentari:

  1. Uffffff.... encara bufo!!
    Però tal i com vaig dir, el proper cop ja em veus també a dalt del Montcau!!
    Gas i sempre amunt!!

    ResponElimina