dissabte, 27 de desembre del 2014

Cremant els turrons

Res millor que una volta per Sant Llorenç per cremar canelons, turrons, neules i cava.

Sortida amb el Pau i el Xavi, hem deixat el cotxe a Cavall Bernat i hem anat a buscar el camí dels Monjos, per al cap de poc agafar el Camí de la Senyora, preciós corriol que va flanquejant tota la Mola, just per sota el de la Font Soleia, que ofereix unes vistes magnífiques i que transcorre per racons fantàstics, no es un camí gaire freqüentat i per això mateix en algun punt es perd una mica, s'acaba a la Canal de Santa Agnès, per la qual pugem a bon ritme, abans d'arribar però agafem el camí que porta  a l'ermita que dona nom a la canal, un lloc preciós que de mica en mica s'ha anat arreglant (que no restaurant), sembla mentida que en aquest racó tant feréstec hi hagués vida, seguim la,pujada fins la Cova del Drac i desde allà enfilem direcció Montcau, aquí el Pau te ganes de gresca i apreta de valent, però justa abans de pujar una de les rampes del camí agafem el trencall que porta a Els Obits, passem per davant l'antic assentament sense parar i en pocs minuts ens plantem a la Font Flavia i d'allà al camí que porta el Montcau, però l'agafem en sentit Mola, ja és hora de anar tornant, el Pau no en té prou i torna a apretar... i aquest cop ja el perdo, ens retrobem a la Cova del Drac i d'allà enfilem cap a La Mola pel camí normal, a ritme fort però sense córrer arribem al cim , fot un vent i un fred que talla la cara o sia que fem  foto de rigor i avall que fa baixada, baixada sense més...a part de les ja imprescindibles torçades de turmell del Xavi, per sort no es fa m al i en pocs minuts ja sóm al cotxe.

El Pau i el Xavi
La Cova del Drac, al capdamunt de la canal

L'ermita de Santa Agnès
El Montseny desde una "finestra" de l'ermita

La Mola desde Els Òbits

Castellar, Sabadell, Terrassa i al fons Barcelona i el mar

Desde El Montcau fins a Port del Compte un mar de boira

Afanya't que fot fred !!!